wtorek, 20 listopada 2012

Zapomnieć ...... tak łatwo powiedzieć ....

"Jesli chcesz o czymś zapomnieć,
oznacza to , że nie możesz przestać
o tym myśleć "
                       / Sylvia Plath /

Bardzo dużo prawdy jest w powyższym cytacie amerykańskiej poetki.
Dlaczego umysł człowieka tak bardzo komplikuje nam czasem życie?
Człowiek chciałby zapomnieć o przykrym wydarzeniu, nie rozpamiętywać złych chwil, nie wracać do przeszłości ..........

a tu jak na złość, nasz umysł ciągle płata figle.
Czy naprawdę mamy aż taką wielką władzę nad naszymi myślami ? czy tylko tak nam się wydaje?
       Często zastanawiam się jak naprawić zło, które sama sobie wyrządziłam?
Jak uporać się raz na zawsze z przeszłością i jej złymi wspomnieniami.
Dlaczego w mojej głowie jest ciągła gonitwa myśli. Nie wiem czy kiedykolwiek
uda mi się uporać z faktem że przegrałam swoje życie.Niestety ale muszę przyznać się
sama przed sobą że nawaliłam na całej linii.
Czasem mam wrażenie jakby wisiała nade mną jakaś klątwa.
Wychodząc z domu tylko ja na drodze napotykam na kłody.
Od długiego czasu mam już tego dość !!!!
Może wybieram niewłaściwą drogę ????
Może kieruję się według niewłaściwych znaków????
Może poprostu muszę dopiero nauczyć się chodzić ????
Jak zacząć znowu od nowa budować swe życie, które do tej pory tylko sama sobie
rujnowałam, wybierać niewłaściwych ludzi na swej drodze?
   Czasem mam już dość, walczyć o coś co w danej chwili wydaje się takie nie osiągalne.
Skąd brać siły ???
Jakich używać argumentów ????
Ileż razy można próbować iść tą samą drogą , skoro nieopodal jest inna, lepsza.....
Tylko że ja na dzień dzisiejszy nie widzę drogowskazu.
Jak ma kierować swym życiem, skoro nie potrafię zapanować nad dręczącymi myślami.
Chciałabym zapomnieć....
przez jeden chociaż dzień nie myśleć, o tym czego nie mogę zmienić.
Ciężka praca przede mną ale pewnie kiedyś, znajdzie się ktoś, kto pozwoli mi zapomnieć
o całej goryczy życia do dnia dzisiejszego.

                              **************                                            *************
                                                                **************
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz