poniedziałek, 3 grudnia 2012

Praca wyzwala we mnie same pozytywne emocje....

     Dzisiejszy swój dzień uważam za bardzo udany ........... :-)
Mimo iż z powodu swoich problemów w domu jak i związku ( który już nie istnieje od kilku miesięcy) uciekam do pracy zawodowej, to bardzo się cieszę że mam pracę, która w pełni mnie absorbuje i maksymalnie wykorzystuje moje myślenie w kierunku wykonywanych obowiązków. Dzięki tej pracy jakoś zaczynam dochodzić do siebie.
Mam wrażenie że gdybym nie pracowała to dawno już bym zwariowała.
Lubię to co robię i dlatego cieszę się każdego dnia gdy wychodzę do pracy.
A dzisiejszy dzień mimo wielu obowiązków uważam za UDANY i radość mnie rozpiera że jest w życiu coś co lubię robić i za co jeszcze mi płacą :-)
Same plusy więc nic tylko się cieszyć. Jutro znowu wtorek i spotkanie w grupie - też pewnie będzie udane.

     **************
                                                                 **************
                                                                                                                  ***************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz